بنی گانتز: نتانیاهو فضای اسرائیل را مسموم می‌کند

رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی خطاب به نخست وزیر این رژیم گفت اقدامات وی فضای این رژیم را مسموم می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، بنی گانتز، رئیس حزب  آبی و سفید رژیم صهیونیستی  در آستانه انتخابات سوم مارس در اراضی اشغالی، به طور چشمگیری حملات لفظی علیه رقیب خود بنیامین نتانیاهو را افزایش داده است.

در حالی که پیش‌بینی می‌شود در کابینه آینده رژیم صهیونیستی حزب لیکود و آبی و سفید دست به ائتلاف بزنند، گانتز، نتانیاهو را فردی دروغگو خطاب کرده است.

گانتز طی کنفرانس خبری خود گفته که نتانیاهو به دلیل ترسی که از تعقیب قضایی‌اش او را فرا گرفته، دست به دروغگویی می‌زند و شایعات مخربی را پخش می‌کند.

او خطاب به نتانیاهو، تاکید کرده: «اقدامات تو اسرائیل را مسموم می‌کند. صلاحیت نخست‌وزیری را از دست داده‌ای و دیگر نباید حتی یک روز دیگر در این پست باقی بمانی. من با تو هرگز ائتلاف نمی‌کنم».

بنی گانتز در ادامه حملات خود علیه نتانیاهو تاکید کرده که وی مرتکب «جنایاتی نفرت انگیز علیه دموکراسی و جامعه اسرائیل» شده است.

نتانیاهو در پی اتهامات اساسی اقتصادی که به پرونده‌های هزاره معروف شده، انتقادات بسیاری را متوجه خود کرده است.

او در این پرونده‌ها متهم به اقدامات غیرقانونی از قبیل رشوه شده است. دادگاه رژیم صهیونیستی به او مصونیت قضایی موقت داده تا بتواند در انتخابات شرکت کند. قرار است اتهامات او پس از اتمام انتخابات بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار