سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

گشت مشترک توزیع محلول شستشو در استان سمنان انجام شد

علی تشنه دل از انجام گشت مشترک توزیع الکل و محلول شستشو در سطح استان سمنان همزمان با بالاگرفتن تاب ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افزایش یکباره تقاضای محلول‌های شسشتو و الکل در سطح شهرستان‌های استان بر اثر نگرانی از ویروس کرونا، گفت: گشت مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع پد الکلی و محلول شستشو در داروخانه‌های سطح شهرستان سمنان انجام شد.

او افزود: این گشت با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با بیان اینکه گشت‌های مشابه در سطح شهرستان‌های استان نیز در حال انجام است و اهتمام و تعامل خوبی در این زمینه بین دستگاه‌های ذی ربط وجود دارد، گفت: نظارت بر نحوه توزیع محلول‌های شستشو و همچنین داروخانه‌ها در این ایام تشدید شده است.

تشنه دل افزود: سامانه ۱۲۴ ویژه ستاد خبری صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی در حوزه عرضه محصولات در سطح بازار است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.