کرونا جمعه بازار کاشمر را تعطیل کرد

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا جمعه بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی هاشمی مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: بازگشایی جمعه بازار منوط به ابلاغ شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته بحران شهرستان خواهد بود.

او با بیان اینکه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نسبت به توزیع محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی شهری اقدام می‌شود، ادامه داد: تمامی رانندگان تاکسی مکلف هستند چند نوبت در روز نسبت به گندزدایی و ضد عفونی کردن تاکسی خود اقدام کنند.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر با اشاره به وجود ۴۵۰ تاکسی در این شهر گفت: برای هر تاکسی ۱.۵ لیتر مایع ضدعفونی در نظر گرفته شده که هر روز توزیع می‎شود.

هاشمی افزود: تمامی ایستگاه‌ها و اتوبوس‎های درون شهری سه مرتبه در هر روز گندزدایی می‌شود.

او با اشاره به از تعلیق برنامه‎های فرهنگی و اجتماع محور در این شهرستان، گفت: به همین منظور نمایشگاه‌ها، سینماها، همایش‎ها و سالن‌های تئاتر تعطیل است.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرکز آموزش عالی کاشمر نیز تعطیل و ضدعفونی شده و آموزش و پرورش این شهرستان هم حدود ۱۷۰ گالن ۲۰ لیتری مایع صابون و یک تن و ۲۵۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده در اختیار مدارس گذاشته است.

انتهای پیام//ف. س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۰۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
عالی عالی عالی حداقل می شه از توی اینترنت اوزارا ببینیم

اما خدا کنه کرونا را شکست بدهیم

خدا لعنت کنه اون چینی ها را که خفاش حلزون می خورند