تولید ۲ هزار ماسک استاندارد در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز

رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز گفت: دانشجویان رشته طراحی و دوخت دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز بر اساس یک طرح پژوهشی، اقدام به تولید دو هزارماسک بهداشتی در محیطی کاملا استریل کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  آرتمیس هوشیار تاکید کرد که دانشکده فنی دختران شیراز در میان ۱۸۱ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشور، تنها مرکزی است که تولید ماسک را در شرایط حساس کنونی در دستور کار قرار داده و از هفته گذشته تا کنون در کارگاه تولیدی رشته طراحی و دوخت، ماسک‌های استاندارد تولید می‌کند.

رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای دختران شیراز اذعان کرد که در تهیه این ماسک‌ها نوع پارچه، آرگونومی صورت و برخی فاکتور‌های دیگر لحاظ شده و لایه‌های داخلی این نوع ماسک‌ها نیز با ۷۰ درصد الکل، اسپری شده اند و کاملا بهداشتی و استاندارد هستند.

هوشیار تاکید کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز، اقدام به توزیع این ماسک‌ها بین دانشجویان و کارکنان خود کرده و از آنجا که فعلا خرید و فروش ماسک ممنوع شده، در صدد است با اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح، با توجه به نیاز بازار، نسبت به انبوه سازی این گونه ماسک‌ها با نازل‌ترین قیمت اقدام کند.

او ادامه داد: نکته قابل تامل اینکه بسیاری از فروشندگان، ماسک‌های غیربهداشتی و غیراستاندارد را با قیمت‌های سرسام آور به دست مردم می‌دهند، حال آنکه این دانشکده به صورت داوطلبانه، پیش قدم شده تا صرف نظر از منافع شخصی، مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار