در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس انجام می شود؛

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، نظارت و بازدید از واحد‌های گردشگری استان تشدید می‌شود.

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: بدین منظور شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

او با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به فروش تور به مقصد کشور‌های خارجی نیستند، ادامه داد: این مطلب در مورد تور‌های ورودی به کشور نیز صادق است و برابر این شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی از ایجاد تعهد برای اجرای تور با مبدا کشور‌های خارجی به مقصد استان خودداری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ممنوعیت برگزاری تور‌های طبیعت توسط دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود: اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع گردد ممنوع است و رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، خصوصا در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامیست.

ارجمند با بیان اینکه عرضه قلیان در کلیه اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ممنوع است، گفت: مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش کلیه نیرو‌های تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.