ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در کنارک آغاز شد

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت هنرستان شبانه روزی دخترانه ۱۲ کلاسه خیری در کنارک این استان آغاز شد.

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در کنارک آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در زیر بنای ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با امکانات کارگاه آموزشی، نمازخانه و سرایداری ساخته می‌شود.

او گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

او اظهار داشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

شهرستان ساحلی کنارک با ۲ بخش مرکزی و زرآباد، چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی ۱۱هزار و ۵۶۷ کیلومتر مربع وسعت و ۹۸ هزار و ۲۱۲ نفر جمعیت در ۶۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار