در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف محموله پارچه و فندک قاچاق در "اصفهان/ کشف محموله مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز هشتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هشتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله پارچه و فندک قاچاق در "اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران پاسگاه دشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با هوشندی و اشراف اطلاعاتی خود از وجود انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از روستا‌های حاشیه این شهرستان مطلع و بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از انجام بررسی‌های لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ویژه به محل مذکور اعزام و از آن بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در این عملیات ۵۵ هزار عدد فندک و ۵۳ طاقه پارچه که همگی فاقد مجوز‌های گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و توقیف شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف محموله مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اصفهان

سرهنگ" محمد حسین اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند در انبار یکی از شرکت‌های پخش مواد غذایی کالا‌های تاریخ گذشته نگهداری می‌شود.

او افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به صورت ویژه پیگیری کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، با هماهنگی مقام قضائی همراه با کارشناسان اداره بهداشت در محل حضور یافته و مشاهده کردند کارگران در سردخانه شرکت در حال تعویض و جابجایی برچست‌های تاریخ انقضاء بر روی مواد غذایی که هستند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات یک تُن هات داگ، ۷۰۰ عدد بستنی ۱۰۰ گرمی، ۹۵۰ عدد کره و ۴۸۰ عدد دوغ ۱.۵ لیتری تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به پلمب انبار شرکت مذکور با حکم مقام قضائی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد.

 

فروش تلفن همراه مسروقه در اینترنت

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان اصفهانی به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر اینکه تلفن همراه سرقت شده خود را در یکی از سایت‌های تبلیغاتی مشاهده کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اظهارات فرد شاکی، تحقیقات علمی و تخصصی توسط کارشناسان انجام و در کمترین زمان ممکن محل سکونت متهم شناسایی و طی یک عملیات ویژه با هماهگی مقام قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: شهروندان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار