رویکردی متفاوت در کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: نگاه جدید در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان شکل گرفته است.

رویکردی متفاوت در کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نگاه خود را با یک فرآیند جدیدتری آغاز کرده است، افزود: شکل گیری جلسه امروز یک اتفاق خوب است چراکه موجب ساماندهی فعالیت‌ها می‌شود.

او با اشاره به اینکه رئیس این شورا به عهده نماینده ولی فقیه در استان و نایب رئیس آن به عهده استاندار کرمان است، افزود: در بحث اعتباری نیز تفاهمنامه‌هایی با سایر نهاد‌ها بسته می‌شود که از ظرفیت این نهاد‌ها برای هم افزایی استفاده شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: بر اساس تحولات اخیری که در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری اتفاق افتاد، خوشبختانه نگاه کیفی حاکم است و به نوعی به دنبال پالایش کانون‌ها است تا به خروجی لازم برسیم.

بصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: وجود قرارگاه فرهنگی یک حرکت خوب برای هم افزایی در حوزه فرهنگ است.

او افزود: در بحث آسیب شناسی فعالیت‌ها در مساجد، عوامل مختلفی می‌تواند موجب رشد و یا تضعیف فعالیت‌ها در مساجد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان با بیان این مطلب که ما باید صاحب مساجدی باشیم که در سطح طراز انقلابی باشد، اظهار داشت: در شرایط فعلی همه فعالیت‌ها به دلیل وجود ویروس کرونا تعطیل شده است تا سکون بیشتری در جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار