معاون استاندار سمنان:

توسعه فرودگاه سمنان بستری در راستای رونق اقتصادی است

منوچهر فخری گفت: توسعه فرودگاه سمنان یکی از سیاست‌های جدی دولت برای ایجاد بستر مناسب در راستای رونق اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه پیگیری، بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون فرودگاه سمنان در محل استانداری سمنان با بیان اینکه توسعه فرودگاه سمنان یکی از سیاست‌های جدی دولت برای ایجاد بستر مناسب در راستای رونق اقتصادی است، گفت: با انتخاب پیمانکار، مراحل اجرایی احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان آغاز و تاکنون حدود ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او با اشاره به اینکه احداث جایگاه سوخت فرودگاه سمنان از دیگر پروژه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: رفع کاستی‌ها و موانع موجود در راستای اجرای این پروژه‌ها باید در اولویت نخست نهاد‌های مربوطه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تقویت تجهیزات پروازی موردنیاز فرودگاه بیان کرد: با تحقق این امر بستر لازم برای راه‌اندازی پرواز در سایر خطوط هوایی در آینده نیز فراهم می‌شود.

فخری بابیان اینکه ایجاد چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی نیروی حفاظت فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: پیگیری برای احداث ساختمان جدید ویژه نیروی حفاظت فرودگاه نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید در راستای توسعه این فرودگاه اجرایی شود.

او افزود: پایانه جدید فرودگاه نیز در حال احداث است و با اقدامات انجام‌شده تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت تکمیل فنس کشی اطراف فرودگاه تصریح کرد: اجرای موارد موردنظر نیروی حفاظت در خصوص تأمین امنیت از سوی مجموعه فرودگاه سمنان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.