مقابله جدی شرکت ملی حفاری ایران با ویروس کرونا

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران اقدامات ایمنی برای مقابله با کرونا ویروس را تشریح کرد‌.

مقابله جدی شرکت ملی حفاری ایران با ویروس کروناسعید قربانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به انتشار سریع ویروس کرونا که به طرق مختلف انتقال می‌یابد این مدیریت در شانزدهمین جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری (ویروس کرونا) با همکاری و همراهی کلیه مدیریت‌ها اقدامات پیشگیرانه متعددی در این خصوص برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

او اقدامات به عمل آمده در این خصوص را بیش از ۱۵ مورد برنامه‌های پزشکی و بهداشتی عنوان کرد و افزود: تعطیلی موقت مراکز آموزشی شرکت، سینما، استخر، مجموعه‌های فرهنگی ورزشی، رستوران تالار، توزیع قند بسته بندی و لیوان یک بار مصرف را از جمله اقدامات پیشگیرانه برشمرد.

قربانی، برگزاری جلسات آموزش کارکنان اداره خدمات اداری و اردوگاه‌ها در جهت نظافت و ضد عفونی ساختمان‌های ستادی و عملیاتی، اردوگاه ها، رستوران‌ها و آبدارخانه‌های شرکت را از دیگر برنامه‌های این مدیریت عنوان و اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته براساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی و اجرایی شده است.

مدیر HSE شرکت ملی حفاری ایران،   ضد عفونی مستمر آمبولانس‌های شرکتی و استیجاری و وسایل نقلیه عمومی شرکتی، غیر فعال نمودن دستگاه اثر انگشت کنترل ورود و خروج کارکنان و جمع آوری خشک کن‌های برقی دست را از دیگر موارد در حال اجرا عنوان کرد و بیان داشت: کارکنان این مدیریت در حال آماده باش و انجام برنامه‌های پیشگیرانه به شمار می‌روند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی اداره فوریت‌های پزشکی شرکت در انجام وظایف محوله تصریح کرد: آزمایشات اولیه اندازه گیری دمای بدن و ... در محل اعزام کارکنان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ویزیت و غربالگری کارکنان پروازی توسط پزشک دستگاه و همچنین نصب و نشر پوستر‌ها و پمفلت‌های پیشگیری از ویروس کرونا از برنامه‌های در حال اجرا به این منظور هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیل جلایری
۰۰:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
باسلام متاسفانه شرکت ملی حفاری هیچگونه اقدامی برای ما پرسنل سرچاهی نکرده