اعزام تیم‌های ملی بسکتبال در هاله‌ای از ابهام

مشکلات پیش آمده بر سر ویروس کرونا ممکن است برخی از رویداد ها را لغو و یا به تاخیر بیاندازد.

اعزام تیم های ملی بسکتبال در هاله ای از ابهامبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی بسکتبال ۳ به ۳ بانوان در اواخر اسفند به میزبانی هند برگزار شود، اما لغو نشست فیبا در این کشور به دلیل شیوع کرونا باعث شده تا برگزاری این مسابقات هم در هاله‌ای از ابهام باشد.

همچنین تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان هم قرار بود اواخر فروردین در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان شرکت کند، اما مسائل چند وقت گذشته احتمالا میزبانی لبنانی ها را هم تحت الشعاع قرار دهد.  

همین مسئله و اهمیت رعایت بهداشت و مسائل دیگر باعث شده تا اردو‌های تیم‌های ملی هم دنبال نشود و آغاز این اردو‌ها هم به مشخص شدن وضعیت این مسابقات منوط شده است. مشکل دیگری هم که در این میان وجود دارد لغو بسیاری از پرواز‌ها در منطقه و حتی جهان است، این مشکل خود یک چالش جدی محسوب می‌شود و در صورت حل و فصل دیگر مسائل و حل نشدن این مشکل ممکن است باعث لغو اعزام‌ها شود.  

شیوع ویروس کرونا این روز‌ها در سراسر جهان باعث شده تا کشور‌ها تمهیدات مختلفی برای جلوگیری از آن در نظر بگیرند. به طور مثال لغو بسیاری از رویداد‌های داخلی و بین المللی توسط چین و یا کشور‌های دیگر و برگزاری بسیاری از مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران از جمله این اتفاقات است.  

همین مسئله در کشور ما هم اتفاق افتاده است و بسیاری از رویداد لغو شده و یا بدون تماشاگر دنبال می‌شود، بسکتبال هم از این قاده مستثنی نیست، البته آن‌ها این روز‌ها با چالش دیگری هم رو به رو شده اند و منتظر تصمیم فیبا هستند.  

انتها پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار