آموزش قنادان همدان برای پیشگیری از انتشار کرونا

رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: تمامی نکات آموزشی و بهداشتی در باره پیشگیری از ویروس کرونا به واحد‌های قنادی ارائه شده است.

آموزش قنادی‌ های همدان برای پیشگیری از انتشار کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ارغوان، رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت: خوشبختانه بیش از دو ماه است که معاونت بهداشتی همدان ورود خوبی در زمینه بازدید از سلامت قنادی‌ها داشته و روزانه از شیرینی پزی‌های سطح شهر بازدید می‌شود.

او با بیان اینکه قناد‌ی‌ها به صورت مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط هستند، تصریح کرد:رعایت موارد بهداشت فردی و محیطی در قنادی‌ها ضامن سلامتی مردم است.

ارغوان ادامه داد: خوشبختانه طی روز‌های گذشته هیچ مورد تخلف حادی گزارش نشده است.

او با اشاره به اینکه تمام کارکنان قنادی از دستکش و کلاه یک بار مصرف استفاده می‌کنند ابراز کرد: از واحد‌ها خواسته شده کارگرانی را که علائم سرماخوردگی دارند به استراحت در منزل توصیه کنند.

رئیس اتحادیه قنادان همدان با گلایه از اینکه در برخی موارد شاهد فعالیت کارگاه‌های شیرینی پزی غیرمجاز و زیر زمینی هستیم، بیان کرد: خود مردم باید آگاه باشند و برای حفظ سلامتی شان از این مراکز خریداری نکنند.

او افزود: کارگاه‌های زیر زمینی پخت شیرینی ممکن است محصولات خود را با قیمت کمتری به مردم عرضه کنند، اما هیچ تضمینی برای سلامتی مواد اولیه و سلامت کارکنان آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار