سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

ذخیره‌سازی میوه عید در استان سمنان آغاز شده است

علی تشنه دل با بیان اینکه کمبود کالا‌های ضروری در استان سمنان وجود ندارد گفت: ذخیره‌سازی میوه عید در استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه ایام عید در استان سمنان آغاز شده است، گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبار‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

او بابیان اینکه از این میزان میوه ذخیره‌شده ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب است، تصریح کرد: طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفندماه در سطح استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اینکه بازرسی از توزیع کالا از مبدأ تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالا‌های اساسی در این ایام تشدید شده است، اظهار داشت: ذخایر استراتژیک استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در بحث اقلام و کالا‌های ضروری در استان وجود ندارد.

تشنه دل با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: بازرسی از واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و داروخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

او گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته با کمبود الکل به‌عنوان مواد اولیه در واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شدیم که برای حل این موضوع کمیته‌ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و این موارد سریعاً پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار