اقدام خارج از وظیفه اما ارزشمند پلیس راهور نظرآباد

کارکنان پلیس راهور شهرستان نظرآباد به علت بارش نزولات آسمانی، به خودروهای گرفتار در کولاک امداد رسانی کردند.

اقدام خارج از وظیفه اما ارزشمند پلیس راهور نظرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که کارکنان پلیس راهور شهرستان نظرآباد به علت بارش نزولات آسمانی، به خودروهای گرفتار در کولاک امداد رسانی کردند،گفت: در پی بارش شدید برف در محورهای درون و برون شهری شهرستان نظراباد، تعدادی از مسافران و ساکنان این شهرستان گرفتار کولاک شدند که بلافاصله پلیس وارد عمل شده و اقدام به امداد رسانی آن ها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در ادامه افزود: پلیس به عنوان خادمان ملت از هیچ تلاشی برای آسایش و آرامش مردم عزیز ایران زمین فروگذاری نمی کند و با فداکاری جان برکفان نیروی انتظامی این موضوع بر همگان اثبات شده است.

سرهنگ علی سلیمانی در پایان گفت: با توجه بارش نزولات جوی و بارش برف در محورهای مواصلاتی، هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضروری بودن سفر از لحاظ فنی خودروی خود را بازدید و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

گفتنی است تلاش نیرو‌های راهداری و پلیس راه برای بازگشایی جاده کرج-چالوس ادامه دارد و ممکن است ظرف ۲۴ ساعت آینده این جاده بازگشایی شود.

انتهای پیام / د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.