حمایت دستگاه قضایی آذربایجان‌شرقی از واحد‌های تولیدی

 دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه قضائی استان تمام قد از واحد‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مبل و خودروی تبریز، گفت: دستگاه قضائی استان تمام قد از واحد‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند.

محبوب علیلو بر تسریع در حل و فصل مشکلات خدماتی و تکمیل زیرساخت‌های این دو شهرک مهم صنعتی تاکید کرد.

او از مدیران دستگاه‌های مربوطه از جمله شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خواست تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به تأمین برق و ساخت پست فوق توزیع این شهرک‌ها اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

محبوب علیلو با اشاره به صورت جلسات قبلی ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل آذربایجان شرقی، از اجرا نشدن کامل و یا اجرای ناقص مصوبات و نیز عملی نشدن برخی از تعهدات قبلی در شهرک‌های یادشده انتقاد کرد.

او نقش اشتغال زایی شهرک‌های مبل و خودروی تبریز را مورد تاکید قرار داد و تسریع در رفع نواقص خدماتی و تکمیل زیر ساخت‌های آن از سوی نهاد‌های مسوول را خواستار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر رویکرد‌های حمایتی دستگاه قضایی استان از واحد‌های تولیدی به ویژه از واحد‌هایی که در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دولت و اشتغال زایی و نیز رفع وابستگی به خارج تلاش می‌کنند، تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد در مقابل تعهد متقابل شرکت برق منطقه آذربایجان و شهرک‌های مبل و خودروی تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در یک بازه زمانی ۳ ساله با انتقال هوایی خط پست فوق توزیع به این شهرک‌ها از مسیر اتوبان تبریز صوفیان همکاری و موافقت کنند.

شهرک مبلمان و خودروی تبریز یکی از بزرگترین مراکز فروش مبل و خودرو در کشور است که منطقه صنعتی غرب تبریز در محدوده مایان تبریز در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در حال ساخت و تکمیل است.

این شهرک با توجه به موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر ترانزیتی ایران اروپا و نیز نزدیکی به فرودگاه بین المللی، در صورت تکمیل، می‌تواند به بورس صنایع مبل و خودرو برای کشور‌های خارجی به ویژه کشور‌های حوزه قفقاز و آسیای میانه تبدیل شود.

این شهرک توسط بخش خصوصی و همکاری شهرداری تبریز ساخته می‌شود و سرمایه گذاری اولیه آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.