پیوند سلامت مردم البرز با حلقه دره

سرپرست معاونت خدمات شهری شهردارى كرج گقت: کارهای بزرگی در حلقه دره انجام می شود که با سلامت تمام مردم البرز و به خصوص شهر کرج گره خورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اصغر همتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهردارى كرج در بازدید از حلقه دره با اشاره به این که کارهای بزرگی در این مرکز در حال انجام است که با سلامت تمام مردم استان البرز و به خصوص شهر کرج گره خورده است، گفت : همکاران من در سازمان مدیریت پسماند طرح های نوین را در دست اجرا دارند که امیدوارم با زمان بندی طرح‌ها در بازه های زمانی کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت شاهد کارهای خوب و مثمر ثمر باشیم‪ .‬

همتى شیرابه حاصل از زباله ها را یکی از معضلات و ارث گذشته دانست و افزود: به منظور رفع این مشکل با همکاری دانشمندان ایرانی قدم‌های خوبی برداشته شده که باید با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات بیشتر روند کلی سرعت بیشتری بگیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری کرج  یکی از کارهای خوبی که در حلقه دره در حال انجام است را تبدیل زباله های نایلونی به مواد آلی دانست و گفت: با همکاری شرکت دانش بنیان اقدامات بسیار موثری در این زمینه  انجام شده است که می بایست ادامه پیدا کند.

او گفت: استفاده از پنل های خورشیدی و توربین های بادی برای تولید برق را باید پیگیری کنیم چرا که این امر می‌تواند با فروش برق به وزارت نیرو  تبدیل به منابع درآمد پایدار برای سازمان مدیریت پسماند باشد.

همتى در پایان درباره عملکرد سازمان مدیریت پسماند افزود: با توجه به کارهای انجام شده و در حال انجام در کل روند کارها خوب و قابل قبول است و امیدوارم همه کمک کنند تا روند پیشرفت ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.