استفاده مددجویان از خدمات الکترونیکی در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به استفاده مددجویان از خدمات امداد به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی به‌منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کورونا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ترغیب مددجویان به استفاده از خدمات الکترونیکی عاملی مهم در حفظ سلامت آن‌ها از ابتلا به بیماری کرونا است.

الهی راد همچنین به تهیه مواد بهداشتی در جهت حفظ سلامت کارکنان تأکید کرد و گفت: تأمین سلامت خانوار‌های مددجو و کارکنان این نهاد در اولویت است.

او با یادآوری اینکه هم‌اکنون هزار و ۴۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد قرار دارند، عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به‌صورت مرتب انجام شود.

الهی راد به بررسی منازل آسیب‌دیده از بارندگی اخیر نیز تأکید کرد و افزود: تمامی روسای شهرستان‌ها وضعیت منازل مددجویان تحت حمایت خود را بررسی و رسیدگی کنند.

او به تعامل با اصناف و کارخانه‌ها به جهت جمع‌آوری کمک برای نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: از ظرفیت موجود برای کمک‌رسانی معیشتی به خانوار‌های تحت حمایت در این سال نو استفاده شود.

الهی راد تأکید کرد: برای برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری از ظرفیت لازم حامیان، مشترکات صدقات، خیران استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به توزیع پاکت‌های جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: پاکت‌های امسال حاوی دعوت‌نامه از اولیاء و مربیان جهت کمک به دانش آموزان نیازمند است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.