بازدید رئیس کل دادگستری فارس از واحد‌های تولیدی مواد بهداشتی

رئیس کل دادگستری استان از واحد‌های تولیدی مواد بهداشتی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در شهرک بزرگ صنعتی شیراز از برخی واحد‌های تولیدی مواد بهداشتی بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر حمایت از کار و تولید گفت در شرایط حاضر کشور، حمایت همه جانبه از واحد‌های مرتبط با امور بهداشتی از وظایف دستگاه قضایی است.

او با اظهار خشنودی از افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان تلاش مسولین و این واحد را در این زمینه ستود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان همچنین از چند واحد تولید کننده مواد شوینده بازدید و در جریان تغییر خط تولید محصولات این شرکت‌ها به مواد ضدعفونی قرار گرفت و گفت مجوز‌های لازم در این زمینه باید به سرعت از سوی ادارات ذیربط صادر شود و در صورت نیاز دادگستری استان فارس و سازمان بازرسی دفتر استان فارس پیگیری‌های لازم را در این زمینه به عمل خواهند آورد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی همچنین تلاش مضاعف شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی و ضدعفونی را برای رفع نیاز‌های جامعه ضروری دانست و گفت بی تردید با همت مسئولین و تلاش فعالین اقتصادی در حوزه بهداشتی و همکاری مردم شریف ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

در پایان این بازدید مقرر شد به منظور بررسی مشکلات فعالین اقتصادی در حوزه بهداشتی جلسه‌ای در اوایل هفته آینده با حضور مسئولین ذیربط و شرکت‌ها تشکیل و در خصوص مشکلات آنان بحث و بررسی و تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار