ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برای مهار کرونا

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرایند ضد عفونی کردن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی انجام شد.

ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برای مهار کرونابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی و ضرورت جلوگیری از سرایت و گسترش ویروس کرونا در جامعه بخصوص اماکن عمومی و فرهنگی از جمله کتابخانه‌های عمومی عملیات ضد عفونی کردن کتابخانه‌ها در خراسان رضوی در دستور کار قرارگرفته است.

او تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از مراکز فرهنگی عمومی همه روزه پذیرای جمع زیادی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی جهت حضور در برنامه‌های فرهنگی کتابخانه ها، امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه کتابخانه هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: به این منظور و پس از دیده شدن مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح کشور، کتابخانه‌های عمومی نیز فرایند ضد عفونی کردن کتابخانه‌های عمومی را جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شیوع بیماری آغاز کردند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.