بسته اخبار حوادث ۸ اسفند ماه ۹۸؛

رمز گشایی از پرونده سرقت ۲ میلیاردی اموال یک شرکت خصوصی در چابهار/توقیف محموله شیر خشک قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رمز گشایی از پرونده سرقت ۲ میلیاردی اموال یک شرکت خصوصی در به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی و دستگیری سارقان بیش از ۲ میلیارد ریالی در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری سارقان بیش از ۲ میلیارد ریال، اموال یک شرکت خصوصی فعال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: در پی شکایت مدیر یک شرکت ساختمان سازی فعال در چابهار، مبنی بر سرقت تدریجی تعداد زیادی از قالب‌های فلزی این شرکت، به ارزش ۲ میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پلیس چابهار با حضور در صحنه‌های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت‌ها توسط ۲ نفر از نگهبانان آن شرکت صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار داشت: این ۲ نگهبان سارق در شیف نگهبانی خود، طی چند ماه، به صورت تدریجی ۲۷۰ عدد از قالب‌های فلزی این شرکت را سرقت و مخفیانه از کارگاه خارج کرده بودند.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: مأموران رسیدگی کننده به پرونده با حصول اطمینان از موضوع این ۲ نگهبان سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او  بیان داشت: این ۲ متهم ۲۲ و ۲۷ ساله پس از انتقال به کلانتری به سرقت قالب‌های ساختمانی و فروش آن‌ها به ۳ مالخر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به دستگیری این ۳ مالخر و کشف کلیه اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال کشف شده نیز به شرکت مذکور تحویل شد.

توقیف محموله شیر خشک قاچاق در "ایرانشهر"

 با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خاور ۴ تن شیر خشک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر"گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۴ تن شیرخشک قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ سعادتی در ادامه تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار