شکایت از مرکل به دلیل احتمال همکاری آلمان در ترور سردار سلیمانی

نمایندگان حزب چپ مجلس فدرال آلمان به علت احتمال همکاری آلمان با آمریکا برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور و اعضای دولت شکایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هشت نفر از نمایندگان حزب چپ در مجلس فدرال آلمان به علت استفاده آمریکا از پایگاه رامشتاین آلمان برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور و اعضای دولت شکایت کردند.

این نمایندگان اعلام کردند: ما نمی‌توانیم بپذیریم که دولت فدرال آلمان از جنگ پهپاد‌های آمریکا حمایت کند و اجازه آن را دهد. این جنگ با حقوق بین‌الملل تناقض دارد و نقض قوانین بین المللی نیز است.

دستورات این حمله پهپادی از یک پایگاه نظامی در خاک آلمان یعنی پایگاه هوایی آمریکایی رامشتاین در جنوب غربی آلمان منتقل شده است. بنا بر اعلام این نمایندگان، دولت آلمان با صدور مجوز استفاده از این پایگاه برای حملات پهپادی در این ترور دست دارد.

در این شکایت علاوه بر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان، آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر وزیر دفاع آلمان و هورست سیهوفر، وزیر کشور آلمان نیز هدف قرار گرفتند.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در یک حمله تروریستی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله معاون الحشد الشعبی عراق را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خدا کنه ترامپ و مرکل این دو روباه بدجنس و پیر به سختی جون دهند تا دل ما خنک شود.
Iran (Islamic Republic of)
راضیه اکبرپور
۰۱:۱۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
اینروزها بشدت دلتنگ سردارم ...هرروز و هرلحظه که اخبار سوریه و عراق و افغانستان و یمن میشنوم جای خالیه سردار رو میبینم و وهنوز داغ دلم ذره ای التیام نیافته نمیدونم چجوری اسرای دشت کربلا اون داغ عظیم رو تجمل کردند ...اینجا به این حدیث میرسم که فرمود تحمل بعضی از دردها کوهها رو متلاشی میکنه ولی هستن انسانهای که از کوهها محکم ترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
اروپاییا همه شون خبیثن .
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۰:۱۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
تروریستهایی که دیگران را متهم میکنند،همان جنتلمنهایی که ظاهرشان انسان وباطنشان دیو است.خدایا شرشان رابه خودشان برگردان و روی همفکران داخلی آنهارا سیاه کن
Canada
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا دست خبیث و شیطانی مدعیان ازادی و حقوق بشر دورعین را هویدا کن تا دیگه نتوانند ساده لوحان .کم سوادان و بیسوادان را مثل سابق گول بزنند و خودشون را فرشته نجات بشریت جا بزنند درصورتی که دست شیطان را هم بسته اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
انشا الله مرکل وترامپ رو سیاه به زودی به درک واصل خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
انشاالله خدا همه اونایی رو که درشهادت سردارعزیزمون دست داشتن رو نیست و نابود کنه.زخمی که ازشهادت حاج قاسم رو قلبمونه حالا حالا ها التیام پیدانمیکنه.یادو نامت همیشه تو دلمون موندگاره سردارجان.دلمون برات تنگ شده حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
معلوم است که همه ی دنیا از کشته شدن هابیل زمانشان،که هرچه خوبی برای خودش می خواهد را برای تمام دنیا می خواهد،دلگیر باشند.ولی این کافی نیست و انتقام سخت از قابیلیان زمان وظیفه ی همه ی انسانهای آزاده ی دنیاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
این مطلب قابل بررسی است . اگر واقعیت داشته باشد باید در باره اش اقدام مقتضی انجام بگیرد. اصولا آمریکائی ها و اروپائی های متحد ان اعم از انگلیس خبیث و فرانسه پاچه خوار و آلمان مستعمره هم جنایتکار هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خدا از هر کس در هر مقام ومنصبی ک باشه ودر ترور عزیز دل ما سردار ما نقش داشته نگذره واقعا بد جگری از ما سوزاندند.خدا میداند از غم سردار کمرم برید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
ما هم باید مثل خودشان جواب بدهیم سران بلای حکومنی ایشان ترور کنیم این ترامپ قمار باز ومعاون او و وزیر خارجه ایشان را تور کنیم به خدا قسم حاضرم این کار بکنم تا انتقام عزیز دلمان سردار سلیمانی بکیریم خیلی کوتاه میاییم مثل موشک زدن پدرشان در بیاوریم عربستان که ادی نیست به خاطد خانه خدا ملاحظه میکنیم یمن ترای او بس است خا وکیلی از بس جوش می زنم شبها با خودم حف میزنم ونقشه ترامپ می کشم زنده باد اسلام پایبند به ولایت هستی امان امام خامنه ایی درود بر سپاه پاسداران ودرود خالصانه به عزیز دل سردار مقاومت سردار حاجی زاده و فرمانده سپاه پاسداران افتخار مکنیم به شماها تگر برای در راه مقاومت نیرو احتیاج داشتی امدهایم من رزمنده جنک واز نیرویهای کمیته انقلاب امزش هم دیده ام دستور صادر کنید تا این جان بی قابل فدای اسلام و ولایت کنیم درود بر شما عزیزان که خالصانه در همه عرصه ها با جان دل کمک میکنید در جنک و در سیل ودر زلزله ودر اقتصاد خدا اجرتان دهد صمیمانه از شماها تشکر میکنم از جنوب هرمزگان بندرعباس جانم فدای رهبر وشما برادان عزیز شپاه پاسداران درود بر شما جانم فدای سردار شهید سلیمانی خدا نگهدارتان باد
آخرین اخبار