اولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا تایید شد

ژاپن اولین مورد ابتلای دوباره یک فرد به ویروس کرونا پس از بهبودی کامل را تایید کرد.

اولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا تایید شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، اولین مورد ابتلای دوباره به ویروس کرونا خارج از مرزهای چین تایید شد. به گفته مقامات اوساکا، آزمایش کووید ۱۹ زنی که شغل او تور لیدری است، برای دومین بار مثبت شده است.

اکنون ۱۸۹ مورد بیمار با علائم آنفلوانزا در ژاپن تایید شده است. این موارد ۶۳۹ مسافر کشتی کروز پرنسس دایموند که دو هفته پیش در یوکوهاما لنگر انداخت و سومین مرگ مسافران این کشتی روز چهارشنبه اعلام شد را شامل نمی‌شود.

پیش از این مواردی از ابتلای دوباره به این ویروس در چین به خصوص ووهان، شهری که مبدا این بیماری است، گزارش شده بود، اما در کشور‌های درگیر دیگر این اولین مورد بوده است.

این زن ژاپنی که در دهه ۴۰ زندگی خود است، بعد از این که دچار گلودرد و درد قفسه سینه شد، یک بار دیگر آزمایش داد که نتیجه آن مثبت اعلام شد. او اولین بار اواخر ژانویه به این بیماری مبتلا و اول فوریه از بیمارستان مرخص شده بود.

بازگشت بیماری وی، این نگرانی را در بین متخصاصان ایجاد کرده که کروناویروس می‌تواند به صورت خاموش بعد از درمان باقی بماند و یک بار دیگر ظاهر شود.

تعطیلی همه مدارس ژاپن برای جلوگیری از گسترش کرونا

در همین حال، بلومبرگ گزارش داد آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن خواستار تعطیلی همه مدارس این کشور تا پایان تعطیلات بهاری (ابتدای آوریل)، به منظور مقابله با گسترش کرونا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار