معاون استاندار سمنان:

مشکلی در تولید مواد ضدعفونی در استان وجود ندارد

حشمت الله عسگری گفت: ۴ واحد تولیدی در استان سمنان مواد ضد عفونی تولید می‌کنند و هیچ مشکلی برای تولید این اقلام در استان وجود ندارد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه ۴ واحد تولیدی در استان مواد ضد عفونی تولید می‌کنند و هیچ مشکلی برای تولید این اقلام در استان وجود ندارد گفت: نیاز است مردم ضمن پرهیز از احتکار خانگی، موارد تخلف را به به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

او افزود: افزایش قیمت برخی از کالا‌های بهداشتی در این زمان ناشی از سو مدیریت و عدم کنترل نبوده و عرضه مردمی باعث این افزایش قیمت از سمت تولید کنندگان شده است.

عسگری با بیان اینکه نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز عرضه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی خوب بوده، ولی نیاز است ضمن تشدید این نظارت ها، مداومت و پیگیری هم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: نقش اصلی افزایش قیمت‌ها را مردم بر عهده داشته و دلیل تقاضای مردمی و عذم اطلاع تخلف‌ها زمینه را برای افزایش قیمت فراهم می‌کند.

او تصریح کرد: نیاز است موجودی کالاها، عرضه درست آنها، بحث مواد اولیه و سرمایه در گردش کارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده هر روزه بررسی و در صورت مشکل این مشکلات بررسی و رفع شود.

عسگری افزود: نیاز است اقدامات پیشگیرانه در صنوفی مانند قنادی‌ها و نانوایی برای کنترل بیماری کرونا صورت گیرد و علوم پزشکی نیز باید آموزش‌هایی را برای این صنوف انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: در بحث کالا‌های ضدفونی کننده هیچگونه مشکلی در بازار نبوده و تنها درخواست از مردم عدم احتکار خانگی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار