معاون تعزیرات حکومتی سمنان خبر داد:

بازرسی مشترک از روند توزیع ماسک در استان سمنان

محمدرضا ناصری از اجرای ۶۰ بازرسی مشترک از روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا ناصری معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان در نشست کارگروه تنظیم بازار سمنان با تأکید بر لزوم ساماندهی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌های استان گفت: ۶۰ بازرسی مشترک به‌منظور بررسی روند توزیع و عرضه ماسک انجام‌شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۱۳۰ واحد داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی استان سمنان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند، افزود: در طی این بازرسی‌ها ۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی ثبت‌شده است.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: ۱۰ مورد گران‌فروشی و یک مورد احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده در استان گزارش‌شده است.

ناصری بابیان اینکه در این مدت برخی واحد‌های ابزار یراق نیز فروش ماسک انجام می‌دهند، گفت: که بر اساس گزارش‌های رسیده واحد‌های ابزار و یراق نیز موردبررسی قرارگرفته و یک تخلف به دلیل درج نکردن قیمت برای ماسک گزارش‌شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون هشت مورد گران‌فروشی مشاهده‌شده است، تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان این نهاد با هرگونه تخلف صنفی درزمینه گران‌فروشی و امتناع از فروش ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برخورد جدی می‌کنند.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با تأکید بر اینکه ساماندهی توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: توزیع هم‌زمان مواد ضدعفونی‌کننده در شهر‌های استان سمنان مانع خرید مازاد بر نیاز افراد و سوءاستفاده سودجویان در این شرایط می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار