دادگستری مازندران و اختصاص شماره تلفن برای معرفی اخلاگران فضای روانی

دادگستری مازندران با اختصاص شماره تلفن از مردم خواست در خصوص کرونا اخلاگران فضای روانی و شایعه سازان را معرفی کنند.

دادگستری مازندران و اختصاص شماره تلفن برای معرفی اخلاگران فضای روانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه انتشار برخی اطلاعات غلط و نادرست در خصوص کرونا از سوی برخی کانال‌های خبری ، امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازند، از مردم خواست هر نوع تخلف در این زمینه را به دادستان‌های استان یا با شماره تلفن ۳۳۳۱۲۲۴۱ اعلام کنند.

او گفت: دادستان‌های سراسر استان با همکاری پلیس فتای استان باید به این موارد ورود کرده و با اینگونه افراد با جدیت برخورد کنند.

رییس کل دادگستری استان بر ورود به موقع دادستان‌های استان و مدیران سازمان‌های تابع بر تخلفات و گرانفروشی‌ها در خصوص ویروس کرونا تاکید کرد و ادامه داد: برای برخورد با احتکار و گرانفروشی مواد ضدعفونی کننده و ماسک باید اکیپی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات، سازمان بازرسی و دادستانی تشکیل شود و با متخلفین و گرانفروشان بدون هیچ اغماضی برخورد شود.

این مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه در برخی از شهر‌های استان، دادستان‌ها با ورود به موقع با متخلفین برخوردمناسب داشته اند، افزود: سازمان بازرسی استان باید به موضوع عملکرد مدیران استان در خصوص کمک رسانی به مردم در مورد ویروس کرونا نظارت دقیق داشته باشد و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام اکبری به موضوع نظارت برمکان‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی هر نوع کوتاهی، رعایت نکردن اصول بهداشتی در خصوص این بیماری خاص، کمبود‌ها را اعلام کند تا اقدامات لازم از سوی دستگاه قضایی استان به مدیران بالا گزارش و نسبت به سهولت تامین آن تسریع صورت گیرد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.