اخبار حوادث امروز نهم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری سارقان مسلح درب های فاضلاب تا حریق منزل مسکونی در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (نهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (  جمعه نهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان مسلح دربهای فاضلاب توسط پلیس خرمشهر دستگیر شدند

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی گزارش مردمی مبنی برسرقت درب های منهول فاضلاب توسط 3 نفر سارق مسلح با یکدستگاه خودرو پراید در یکی از محلات خرمشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود:سارقان که متوجه حضور ماموران شدند اقدام به فرار میکنند، درنهایت سارقان جهت رهایی از قانون به سمت پلیس تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: پس از تیراندازی توسط متهمان به گشت انتظامی و تخریب شیشه های جلو و عقب خودرو ،در تیراندازی متقابل پلیس به سارقان، خودرو متهمان متوقف و یکی از سارقان دستگیر و شخص دیگری بهویت (ه-ا)  از پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در خودرو فوت می کند.

ترکارانی با بیان اینکه تلاش پلیس جهت دستگیری سارق سوم و کشف سلاح با جدیت ادامه دارد، افزود: در بازرسی از خودروی سارقان درب های منهول فاضلاب کشف شد.

او در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم وامنیت وآسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای وکشف ۱۲ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، مأموران کلانتری ۱۱ خرمشهر با کاراطلاعاتی یک نفرسارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت موبایل قاپی، کیف قاپی ومنزل در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.

حریق  منزل مسکونی در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت  ۱۱:۲۰دقیقه  یک مورد حریق  منزل مسکونی ، واقع در بلوار ساحلی اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳(ایثار)  به محل حادثه اعزام شدند.    

از دستگیری سارقان مسلح درب های فاضلاب تا حریق  منزل مسکونی در خرمشهر

  او ادامه داد: آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرافزود:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                               

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.