قدرت بالای سرایت کرونا ویروس

قدرت سرایت ویروس کرونا بالا است و اگر افراد مراقب نباشند احتمال ابتلا وجود دارد.

موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه قدرت سرایت کرونا ویروس بسیار بالا است، گفت: رعایت بهداشت فردی می‌تواند از شیوع این بیماری جلوگیری کند.

او با بیان اقدامات انجام شده برای مهار کرونا در استان، افزود: تمام مبادی ورودی به استان مازندران طرح تب سنجی از مسافران و گردشگران انجام می‌شود.

موسوی از مسافران خواست در شرایطی که تمام مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل است از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

موسوی افزود: در این مرحله تعطیلات پیش رو برای این است که مردم در خانه‌های خود استراحت کنند و از دید و بازدید‌های غیر ضروری پرهیز کنند و همچنین به افرادیکه هرگونه علامتی داشته باشند نزدیک نشوند تا از طیف مبتلایان به کرونا ویروس کم شود.

او با بیان اینکه این ویروس در مواقعی که می‌تواند سرایت دهد علامت خاصی ندارد، گفت:افراد باید فاصله یک و نیم متر را با رعایت و بسیار مراقب باشند تا مبتلا به این ویروس نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:با مثبت بودن نتایج آزمایش ۷ نفر در مازندران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۱ نفر رسید.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار