لغو رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس اصفهان با توجه شرایط فعلی طبق دستور وزارت آموزش و پرورش به طور موقت ثبت‌نام لغو شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به توقف ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی در مدارس اصفهان، اظهار داشت: این تصمیم در راستای سلامت همکاران فرهنگی و خانواده‌هایشان گرفته شده است.

اوافزود: طبق سنوات قبل رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از نهم اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شد، ولی با توجه شرایط فعلی طبق دستور وزارت آموزش و پرورش به طور موقت ثبت‌نام لغو شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان برای نوروز امسال پیش‌بینی‌هایی شده بود، گفت: آمادگی برای تجهیز بیش از ۱۲ هزار کلاس درس قالب ۱۲۰۰ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی وجود دارد که با توجه به شرایط پیش آمده ثبت نام اینترنتی متوقف شد.

او تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد رزرو‌های اسکان آموزش و پرورش در نوروز به وسیله رزرو اینترنتی صورت می‌گیرد که در حال حاضر ثبت‌نام تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.


منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.