راه اندازی ایستگاه‌های آموزش پیشگیری ازویروس کرونا در همدان

ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در همدان راه اندازی شد.

راه اندازی ایستگاه‌های آموزش پیشگیری ازویروس کرونا در همدانکرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هدف از راه اندازی این ایستگاه‌ها را اطلاع رسانی درباره کرونا ویروس عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف کارشناسان حاضر در این ایستگاه‌ها آموزش مردم و پاسخ به سوال‌ها است.

او با بیان اینکه راه اندازی این ایستگاه‌ها از چندی پیش در دستور کار بود، اما به واسطه شرایط جوی و بارش باران به تعویق افتاد ه بود ادامه داد: در حال حاضر در سایر شهرستان‌ها نیز ایستگاه‌ها آموزش پیشگیری از کرونا در حال راه اندازی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها علاوه براینکه به سوالات شهروندان پاسخ داده خواهد شد، اظهار داشت: بروشور‌های حاوی هشدار‌های وزارت بهداشت درباره پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و نحوه جلوگیری از ابتلا به این ویروس در اماکن مختلف نیز پیش بینی شده که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کرمی افزود: ایستگاه‌های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد شهر از جمله پیاده راه بوعلی و میدان اصلی شهر همدان راه اندازی شده تا پاسخگوی سوالات اقشار مختلف مردم و رهگذران باشد.

او گفت: به زودی سامانه تلفنی برای پاسخگوی به سوالات مردم در زمینه‌های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس راه اندازی شده و به عموم مردم در این باره اطلاع رسانی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.