تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به مدت یک هفته در کردستان اعلام شد

ستادمدیریت بحران کردستان در اطلاعیه ایی جزئیات تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی را به مدت یک هفته اعلام کرد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در کردستان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ستادمدیریت بحران استان کردستان در اطلاعیه ایی جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان طی هفته‌ی آینده را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده: بنا بر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تصویب ستاد مدیریت بحران استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از روز شنبه مورخه 10/ 12 /98  لغایت پنج شنبه 15 /12/ 98  تعطیل اعلام می‌گردد، اما ضرورت دارد اساتید طی مدت مذکور به شیوه مجازی آموزش دانشجویان را پیگیری نمایند.

در ادامه این اطلاعیه در ارتباط با تعطیلی مدارس استان در مقاطع تحصیلی مختلف آمده است: کلیه مدارس سطح استان در همه مقاطع تخصیلی از شنبه مورخه 10 /12 /98 لغایت روز دوشنبه12 /12 /98 تعطیل می‌باشد.

ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان در این اطلاعیه یادآور شده است این تصمیمات صرفآ در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانشجویان و خانوده های گرامی آنان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده  و خوشبختانه با تدابیر لازم به مردم اطمینان خاطر داده می شود که دانشکاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و کادر خدوم بهداشتی درمانی استان در آمادگی کامل برای مقابله با این ویروس به سر می برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۷:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام کارمندان حقی ندارند؟در این اوضاع حتما باید همه سر کار باشند