سرمربی مس کرمان: بازی از نظر فنی نکته خاصی نداشت/ این زمین به درد فوتبال بازی کردن نمی‌خورد

حسینی گفت: زمین بازی به درد فوتبال نمی‌خورد و نمی‌دانم چه اصراری به برگزاری بازی در چنین زمینی دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از توقف تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه گفت: فارغ از بحث میزبانی و میهمانی، هر ۲ تیم برای پیروزی بازی کردند. ۳ امتیاز این بازی چیزی بود که به درد ۲ تیم می‌خورد، اما واقعیت قضیه این است که این زمین برای فوتبال نبود و نمی‌دانم چه اصراری به برگزار بازی در چنین زمینی دارند. این زمین به درد مدرسه فوتبال برای بازیکنان خردسال می‌خورد.  

حسینی در ادامه گفت: در این زمین واقعا نمی‌شد فوتبال بازی کرد و فقط باید منتظر ماند تا کرنر یا ضربه ایستگاهی به دست بیاید یا توپ زیر پای مدافع گیر کند. سال‌ها است که همه می‌گویند این ورزشگاه در سطح شهری به بزرگی و زیبایی شیراز نیست. ورزشگاه پارس را ساختند که زیباترین ورزشگاه ایران است، اما نمی‌دانم چرا زمینش را آماده برگزاری مسابقات نمی‌کنند. بازی کردن در چنین زمینی، ظلم به فوتبال است.


بیشتر بخوانید بحران کرونا در لیگ یک؛ ۱۳ مورد مشکوک به کرونا در ۲ تیم لیگ یکی


سرمربی مس کرمان در واکنش به اعتراض باشگاه‌ها برای لغو بازی‌ها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: نمی‌دانم برگزاری بازی‌ها در این مقطع درست است یا نه. مسئولان کشور باید درباره این موضوع نظر دهند، زیرا ما از این که بیماری تا کجا پیشرفت کرده است، اطلاعی نداریم.

او افزود: تنها چیزی که می‌دانم این است که برای برگزار کردن مسابقات به برخی ابزار نیاز داریم که مهم‌ترین ابزار زمین است. از این زمین چیزی نمانده بود که بخواهیم بازی برگزار کنیم. بازی از نظر فنی چیزی نداشت که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم و هر ۲ تیم رو به بازی مستقیم آورده بودند. هم ما و هم فجر سپاسی روی ضربات ایستگاهی موقعیت داشتیم. بازیکنان در چنین زمینی نمی‌توانند بازی کنند و ریسک مصدومیتشان بالا است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار