تعطیلی بازارهای شاهین‌شهر برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا

رئیس شورای تأمین شاهین‌شهر و میمه گفت:تجمعات گروهی، بازارهای روز و شب، بازار فلافل فروش‌ها و مکان‌های عمومی در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسفندیار تاجمیری رئیس شورای تأمین شهرستان شاهین شهرومیمه با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمهیدات بهداشتی مبنی بر توصیه‌های خود مراقبتی، ضدعفونی ادارات، نهادها، مراکز تحت پوشش بهزیستی، مهدهای‌کودک و مدارس در راستای تأمین سلامت و امنیت شهروندان در اولویت اجرا است.

او با تأکید بر لزوم حفظ سلامت عمومی، افزود: تجمعات گروهی، بازار‌های روز و شب، بازار فلافل فروش‌ها و مکان‌های عمومی در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او، ادامه داد: تیم تعزیراتی و مقابله با سودجویی فعالیت‌خود را در راستای مقابله با سوءاستفاده برخی افراد از شرایط موجود و اقدام به احتکار و گران‌فروشیِ مواد ضدعفونی، الکل، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی در شهرستان آغاز کرده است.

تاجمیری، تصمیم‌گیری در برخی امور را بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: تعطیلی مدارس در شهرستان از حوزه اختیارات استان خارج شده و تصمیم‌گیری برای فعالیت یا تعطیلی آنان بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس شورای تأمین شهرستان شاهین شهرومیمه، تصریح کرد: روز شنبه ۱۰ اسفند، کارگروه تخصصی مقابله با کرونا در راستای تشدید یا تلطیف تصمیمات اتخاد شده در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.