هیچ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان ایلام از طرف وزارت بهداشت اعلام نشده است/ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی فردا شنبه به روال عادی خواهد بود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : هیچ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان ایلام از طرف وزارت بهداشت اعلام نشده است

هیچ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان ایلام از طرف وزارت بهداشت اعلام نشده است/ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی فردا شنبه به روال عادی خواهد بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : تا این دقیقه ٢٢:۴۵ جمعه ٩ اسفند ١٣٩٨ موارد مثبت مبتلا به کرونا در استان ایلام از طرف وزارت بهداشت اعلام نشده است.

او افزود : نمونه‌های موجود به وزارت خانه ارسال شده است و در جواب وزارت تا کنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام مثبت گزارش نشده است.

کریمیان اضافه کرد : ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی فردا شنبه به روال عادی خواهد بود؛ و در جلسه فردا در صورت نیاز به تغییر ساعات کار ادارات تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

او از مردم استان خواست که از پذیرش مهمان از استان‌های دیگر بپرهیزند و مردم تا می‌توانند در هیج تجمعی شرکت نکنند.

استفاده از ماسک، عدم استفاده از تمام وسایل شخصی دیگران، شستشوی مداوم دست ها، ضدعفونی کردن وسایل شخصی از توصیه‌های دیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بود.

کریمیان ادامه داد : مرز مهران نیز تا اطلاع ثانوی مسدود و تمام فعالیت دانشگاه‌ها و مدارس تا اطلاع ثانوی متوقف و همچنین تمام فعالیت‌های ورزشی نیز تا یک هفته دیگر متوقف است و از ورزشکاران خواست، حتما به مدت یک هفته به هیچ عنوان در باشگاه‌ها حاضر نشوند.

او در پایان از مردم خواست، در صورت داشتن علائمی از جمله تب و سرفه سریعا به مراکز درمانی و پزشکان متخصص مراجعه کنند و در صورت مشکوک بودن پزشکان موارد خاص به مراکز ویژه هدایت خواهند شد.

کریمیان اصلی‌ترین خواسته خود از مردم را با تاکید، حفظ خونسردی و عدم خروج اضطراری از خانه دانست و گفت: مردم حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.