اختصاص یک مرکز درمانی قروه به بیماران تنفسی

رئیس مرکز بهداشت قروه از اختصاص یک مرکز درمانی به مراجعه‌کنندگان بیماریهای حاد تنفسی وکرونا خبر داد.

اختصاص یک مرکز درمانی قروه به بیماران تنفسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود معتمدی گفت: به منظور کاهش بارمراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی قروه، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان به پذیرش مراجعه کنندگان مشکوک به ویروس کرونا اختصاص یافته است.

رئیس مرکز بهداشت قروه اعلام کرد: فعالیت این مرکز از ۳ روز پیش برای پذیرش مراجعه‌کنندگان مشکوک به ویروس کرونا آغاز شده و روزانه ۲۰ تا ۳۰ نفر مورد معاینه قرار می‌گیرند.

او در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهر‌های مختلف کشور این مرکز به صورت ۱۶ ساعته در دو شیفت فعال است و از طریق رسانه‌های گروهی و بخشداری‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شده به این مرکز برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی مراجعه کنند.

معتمدی تصریح تصریح کرد: افرادی که علائمی مانند سرفه، تب، تنگی نفس و یا افرادی که با مبتلایان به ویروس کرونا در ارتباط بودند مورد آزمایشات مختلف و عکسبرداری قفسه سینه قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در بخش ایزوله بیمارستان شهید بهشتی قروه بستری می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت قروه گفت: در روز‌های اخیر چند مورد فوتی در قروه وجود داشت که علت آن وجود بیماری‌های تنفسی طهال و ریه بوده است و خوشبختانه هیچ موردی از مرگ ناشی از وجود ویروس کرونا در قروه گزارش نشده است.

انتهای خبر/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.