آموزش به سالمندان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان از آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا ویروس به سالمندان سرای مهر ایوان خبر داد.

آموزش به سالمندان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

جوروند سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم در جهت کنترل این ویروس انجام شده است.

او ادامه داد: آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا ویروس به سالمندان سرای مهر ایوان توسط واحد سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت شهرستان ایوان از جمله اقداماتی بود که در جهت آگاهسازی سالمندان در جهت مبارزه با این ویروس انجام شد.

جوروند مطرح کرد: تهیه و توزیع مواد گندزدا بین ادارات، اماکن عمومی، مدارس، مهدکودک‌ها وغیره، آموزش روش‌های پیشگیری از کرونا ویروس در خانه‌های بهداشت چهل زرعی، شهرک نبوت و داروند شهرستان ایوان، کلاس آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس و نحوه گند زدایی مدارس توسط همکاران واحد مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط برای مربیان بهداشت مدارس و نیرو‌های خدماتی اداره آموزش پرورش شهرستان ایوان از دیگر اقدامات لازم بدین منظور بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان ادامه داد: همچنین بازدید واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان ایوان از جایگاه‌های سوخت، کارگاه‌ها و کارخانجات و ارائه آموزش لازم به متصدیان این مراکز در خصوص کرونا ویروس و توزیع پمفلت در بین آن‌ها از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.