امداد‌های الهی ملت را از بلا‌ها عبور می‌دهد

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:امداد‌ها و الطاف الهی ملت با ایمان و معتقد کشور را از سد بلا‌ها و آسیب‌ها عبور می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریزجمعه شب در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گفت: امداد‌ها و الطاف الهی ملت باایمان و معتقد کشور را از سد بلا‌ها و آسیب‌ها عبور می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم گفت: ویروس کرونا را می‌توان با اعتماد به درمان‌های طبی و علمی و نیز اعتقاد به رحمت الهی شکست داد.

او افزود: با وجود اینکه ورود مهمان ناخوانده‌ای به نام کروناویروس موجی از نگرانی‌ها را در جامعه به همراه داشته است، اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی کشور و استان این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد.

آل هاشم با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا، داشتن امید و انگیزه است، گفت: پزشکان و کادر درمانی که این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران امید را به جامعه تزریق کنند.

او گفت: در این روز‌ها که جامعه درگیر بلای ویروس کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشد، چرا که اعتقاد ما بر این است که با امداد‌ها و الطاف الهی از سد بلا‌ها و آسیب به راحتی عبور کرد.

آل هاشم با تاکید بر فعالیت‌های اثرگذار بسیج جامعه پزشکی در جامعه، افزود: این مجموعه خدوم یکی از گروه‌های جهادی موثر در حوزه بهداشت و درمان است که فعالیت‌های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است و ما قدردان این خدمات هستیم.

او با اشاره به مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین آحاد مردم، از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی به خصوص مصلی های استان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار