نظارت مداوم بر بازار شب عید صورت گیرد

استاندار یزد گفت: مسئولان استان توجه کنند اقلام مورد نیاز به دست مصرف کنندگان برسد و در بازار سیاه و احتکار گرفتار نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست تنظیم بازار استان، گفت: در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی تقاضا برای بعضی از کالا‌های افزایش می‌یابد و این مسئله نظارت و کنترل مداوم بر بازار فروش و قیمت‌ها را می‌طلبد.

او افزود: نظارت بر واحد‌های صنعتی باید از طریق اتحادیه‌های مربوطه، سازمان تعزیرات و سازمان صمت به صورت مرتب و مداوم انجام شود.

طالبی ادامه داد: در حال حاضر با کمبودی در استان مواجه نیستیم و باید شرایط مساعد را تا شب عید و بعد از آن حفظ کنیم تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقلام بهداشتی از جمله ماسک و الکل بهداشتی برای استان تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

استاندار یزد تصریح  کرد: مسئولان استان توجه کنند اقلام مورد نیاز به دست مصرف کنندگان برسد و در بازار سیاه و احتکار گرفتار نشود.

طالبی ادامه داد: مردم هم مثل همیشه یاری کنند تا مشکل ویروس را پشت سر بگذاریم و با همدلی و همراهی با مسئولان بتوانیم بر این مشکل غلبه کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار