بازسازی ۲۲ مسجد در خمین توسط گروه های جهادی بسیج

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف بازسازی ۲۲ مسجد در شهر و روستای شهرستان خمین شد.

بازسازی ۲۲ مسجد شهری و روستایی در خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علیرضا لطفی‌پور، مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین گفت: گروه‌های جهادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بازسازی ۲۲ باب مسجد شامل ۶ مسجد شهری و ۱۶ مسجد روستایی را به اتمام رساندند.

او ادامه داد: ۶۸ گروه جهادی در زمینه فرهنگی و عمرانی فعالیت دارند و این گروه‌ها در ساخت ۱۶ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل شرکت کردند و تاکنون هفت واحد مسکونی در مزرعه قاسم و یک واحد در روستای فرنق تحویل داده شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین اضافه کرد: هشت واحد در روستا‌های خیرآباد، قورچی‌باشی، دمنه، فرج‌آباد، چوگان و مزرعه‌قاسم در حال ساخت است.

سرهنگ لطفی پور اظهار داشت: سه طرح آبرسانی با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال امسال در این شهرستان اجرا شده که در این راستا جهادگران ۴۰۰ متر لوله‌گذاری در روستای شهابیه، ۲۰۰ متر کانال‌کشی در ازنوجان و ۸۵۰ متر کانال کشی در روستای رازان را انجام دادند.

او اضافه کرد: ۸۶ سری جهیزیه نیز با کمک خیران تهیه و به خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد که ارزش هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین افزود: کارگاه‌های آموزشی ترک اعتیاد، مهارت‌های زندگی، تحکیم بنیان خانواده، پرورش زنبور عسل و ماکیان در واحد خواهران بسیج این شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.