بهسازی بیش از ۲ هزار کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از بهسازی بیش از ۲ هزار کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان مشگین شهر خبر داد.

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: راهداران پرتلاش شهرستان مشگین شهر بیش از ۲ هزار کیلومتر از حریم راه های، اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را در ۱۱ ماهه گذشته تسطیح، رگلاژ و تیغ زنی کرده اند.

او با بیان اینکه بهسازی راه‌های روستایی و تسهیل در رفت و آمد روستاییان برای انجام داد و ستد آن‌ها از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان مشگین شهر است افزود: در مدت یاد شده ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان مشگین شهر توسط راهداران شن ریزی و ۶۰۰ کیلومتر نیز قنوزنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در جهت ارتقائ ایمنی راه‌ها با هدف کاهش تصادفات روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۱۱ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر جهت هدایت ترافیک روان ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را خط کشی کرده اند.

فرج پور از بکار گیری ۲ هزار تن آسفالت سرد و گرم برای لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران دیار سبلان ۲۱۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و ۹۰۰ متر مکعب ریزش برداری کردند.

او برای جلوگیری از خروج وسیله نقلیه از مسیر به نصب ۲۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده و هشدار دهنده در سطح جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: راهداران شهرستان مشگین شهر در ۱۱ ماهه گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی از شناسایی و جلوگیری از ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر خبرداد و گفت: در مدت یاد شده با فعالیت گشت راهداری در حریم راه‌های این شهرستان تاکنون ۱۳۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۵۵ مورد ساخت وساز غیر مجاز متوقف، ۱۷ مورد تخریب انجام و با حکم قضایی ۵۸ مورد مجوز ساخت وسازنیز صادر شده است.

فرج پور زهکشی ۲۰۰ متر از پیچ احمد بیگلو وجاده هریس، جمع آوری ۲۱۰ عدد از تابلو‌های فرسوده، نصب ۶۰۰ عدد تابلوی ایمنی و علائم اطلاعاتی جدید، نصب وترفیع ۲۶۵ شاخه گاردریل و همچنین نگهداری ۳۵۰ عدد از روشنایی تونل آزادگان و چراغ‌های چشمک زن را از اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در ۱۱ ماهه امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
راه روستای لنج آباد مشگین شهر کی آسفالت خواهد شد؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
با تشکر از زحمات کشیده شده.. خواهشا راه روستایی لنج اباد و 7 روستای هم جوار را نیز آسفالت کنید پیر شدیم دیگه