مدیر کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی تاکید کرد:

لزوم تامین کلیه امکانات لازم جهت تامین سلامت جانی و روانی کارکنان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر تامین کلیه امکانات لازم جهت تامین سلامت جانی و روانی کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه برنامه ریزی و انجام تمهیدات لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: اداره کل، ادارات شهرستانی، پایانه‌های مرزی، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و راهدارخانه‌ها و تمامی بخش‌های زیر مجموعه می‌بایست در این برنامه ریزی و اقدامات مد نظر قرار گیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: محدود نبودن استفاده از آسانسور بجز افراد ناتوان، تجهیز آسانسور، وسایل بهداشتی، ضد عفونی نمودن کلیه اتاق ها، جلوگیری از ازدحام ارباب رجوع در سالن‌ها و اتاق‌ها با رعایت شان و منزلت آن ها، ضد عفونی پایانه‌های مرزی، استفاده از ابزار تشخیص افراد مشکوک به کرونا، توجه به ناوگان حمل و نقل عمومی تنها بخشی از اقداماتی است که باید بصورت فوری در دستور کار قرار گیرد.

شکری اظهار کرد: در صورت وجود امکان انجام امور بصورت دورکاری همکاران دارای مسئولیت در چنین حوزه‌های می‌توانند از این امر بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.