ساعت فعالیت موزه‌ها در اردبیل کاهش یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، ساعت فعالیت موزه‌ها به ۹ صبح لغایت ۳ بعد از ظهر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مقررات و ضوابط مقابله با شیوع ویروس کرونا به مراکز گردشگری ابلاغ شده و تمامی مراکز گردشگری موظف به رعایت بهداشت هستند.

او افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان عضو ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تهمیدات لازم را با جدیت دنبال می‌کند و از جمله اینکه مجتمع‌های آبدرمانی به مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان داشت: ضوابط مقابله با ویروس به مراکز اقامتی نیز ابلاغ شده و تمامی هتل‌ها به صورت مستمر موظف به گندزدایی هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه تا ۳۱ فروردین ماه فعالیت خانه مسافر‌ها تعطیل اعلام شده است، افزود: پذیرش مسافر تحت پیگرد است تا رفت و آمد مسافران تحت کنترل قرار گیرد.

او تصریح کرد: علاوه بر این شهر‌هایی که آلوده هستند مسافر مشروط به معاینه از سوی مراکز بهداشت پذیرش می‌شود و درخواست شده تا حد امکان در شهر‌های آلوده مسافر پذیرش نشود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به ممنوعیت برگزاری تور‌های گردشگری گفت: نه تنها تور‌های ورودی به استان از سایر استان‌ها پذیرش نمی‌شود بلکه آژانس‌های استان نیز حق صدور مجوز ندارند.

فلاحی با اشاره به برگزاری یک تور غیرمجاز افزود: این مهم مورد بررسی قرار گرفته و قرار است دفتر متخلف پلمپ وبا افراد خاطی مطابق قوانین برخورد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار