برگزاری دوره آموزشی و توجیهی حفاظت و اطلاعات در امیدیه و آغاجاری

به منظور افزایش آگاهی‌های حفاظتی دوره آموزشی و توجیهی ویژه اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری با حضور مسئول حفاظت و اطلاعات شورا‌های حل اختلاف خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور حفاظت از اسناد و مدارک موجود و پیشگیری از تخلفات در شعب شورا و به منظور ارتقاء آگاهی‌های حفاظتی با حضور هوشجون مسئول حفاظت و اطلاعات شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان دوره آموزشی و توجیهی ویژه اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری برگزار شد.

در این دوره هوشجون بر ضرورت رعایت سه مولفه دقت، راز نگهداری و سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها در شورای حل اختلاف تاکید کرد و اظهار داشت: اعضاء شورای حل اختلاف باید با رعایت همه جوانب نکات حفاظتی و ارتقاء نظم و امنیت، مراقب باشند که در اثر بی دقتی و سهل انگاری موجب تضییع حقوق مراجعین به شورا نشوندو خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها گردید.

در ادامه این دوره از سوی ریاست دادگستری شهرستان امیدیه به بانوان شاغل در شورای حل اختلاف آن شهرستان به مناسبت هفته مقام زن با اهداء لوح سپاس و هدایایی از آنان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.