جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار گردید

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با موضوعات پیش رو به ویژه پیشگیری از ویروس کرونا برگزار گردید.

جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار گردید

 علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با موضوعات پیش رو ادارات ورزش و جوانان استان ایلام به ویژه پیشگیری از ویروس کرونا برگزار گردید.

او ادامه داد: در این جلسه مباحثی از جمله تعطیلی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا پایان هفته جاری و در صورت تداوم تعطیلی با اطلاع رسانی مجدد و همچنین کاهش فعالیت ادارات باتوجه به مصوبات استانی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه از ساعت ۸ الی ۱۳ خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین تصمیم گیری لازم در رابطه با ضدعفوفی کردن اماکن کلیه ادارات و باشگاه‌های دولتی و خصوصی اتخاذ گردید.

علی شائی اظهار کرد: حوزه فنی و مهندسی دو پروژه دره شهر و هلیلان برای خرید و کاشت بذر زمین چمن فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد: در حوزه جوانان نیز جلسات توانمندی سازی قبل، حین و بعد ازدواج تا اطلاع ثانوی تعطیل گردید و ساختمان اداری حوزه جوانان و سالن‌های جلسات در این بخش ضدعفونی خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.