مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران خبر داد؛

ممنوعیت پذیرش مسافر غیر بومی در اقامتگاه های مهران

مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران گفت:پذیرش مسافر غیر بومی در همه اقامتگا‌های مهران ممنوع شد.

ممنوعیت پذیرش مسافر غیر بومی در اقامتگاه های مهران

میثم علیزاده مدیریت اداره میراث فرهنگی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:در پی شیوع ویروس کرونا جهت رفاه حال همشهریان گرامی و سلامتی مردم اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهران با کمک اداره شبکه بهداشت و درمان و نیز اداره نظارت بر اماکن عمومی در طول هفته گذشته تمامی واحد‌های اقامتی شهرستان را از حضور مسافران زائران و گردشگران غیر بومی (اعم از ایرانی و خارجی) تخلیه نموده و با کسانی که از این امر تمکین نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد:در حال حاضر هیچ واحد اقامتی در شهرستان مهران پذیرش مسافر و گردشگر ندارد و اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران کماکان پیگیر این قضیه می‌باشد.

علیزاده  اضافه کرد:از عموم همشهریان عزیز مهرانی خواهشمند است چنانچه مواردی را مشاهده کردند در اسرع وقت به اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران گزارش دهند.

او یادآور شد:در این راستا همچنین این اداره تحت عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر در نظر دارد در ورودی شهرمهران و نیز پایانه مرزی مهران جهت ایام نوروز با کمک شبکه محترم بهداشت و درمان تمامی مسافران و زائران که قصد ورود به شهرمهران را دارند را کنترل نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.