سرپرست فرماندار بوکان؛

لزوم توانمند سازی افراد تحت پوشش ساکن در مناطق حاشیه شهر

سرپرست فرماندار بوکان بر لزوم توانمند سازی افراد تحت پوشش ساکن در مناطق حاشیه شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در نشست تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد این شهرستان، با بیان اینکه مسئولیت در بوکان سنگین‌تر از دیگر شهر‌ها است، گفت: بوکان مدیران پشت میز نشین نمی‌خواهد.

او وضعیت بیکاری، حاشیه نشینی و فقر در این شهرستان را حادتر عنوان کرد و افزود: مدیران در بوکان نباید شب و روز بشناسند.

خسروپور، درویشی رئیس سابقه کمیته امداد را مدیری توانمند و عملگرا معرفی کرد و اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید نیز نهایت تعامل را با مردم، خیرین، رسانه‌ها و افراد تحت پوشش داشته باشد و همچنین نگاه ویژه‌ای که مسئولان استانی کمیته امداد نسبت به بوکان دارند، تداوم پیدا کند.

سرپرست فرمانداری بوکان در پایان، تجدید نظر در برخی قوانین کمیته امداد را ضروری برشمرد و تصریح کرد: توانمند سازی افراد تحت پوشش ساکن در مناطق حاشیه شهر خصوصا زنان، نیازی ضروری و مبرم است.

در پایان این نشست که با حضور سرپرست فرمانداری بوکان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و منتخب مردم بوکان برگزار شد، قادر درویشی تودیع و سعدی خزمه به عنوان رئیس کمیته امداد بوکان منصوب شد.

سعدی خزمه دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۰ سابقه‌ی کاری می‌باشد و پیشتر در پست‌های معاون اداری، مالی و ذیحسابی در میاندوآب و معاون کمیته امداد بوکان فعالیت کرده است.

همچنین سید محسن حسینی نیز به عنوان معاون و مسئول امور توانمندی کمیته امداد بوکان معرفی شد.

 

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.