یک کامیون دار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

وضعیت نامطلوب بهداشت کامیون داران اسلامشهری / مسئول رسیدگی به بهداشت پایانه ها کیست؟

بسته لطفا تولید در‌ ادامه بررسی مشکلات به صنف کامیون داران در پایانه‌ی اسلام شهر برخورده است که مورد بی توجهی راه و شهرسازی قرار گرفته است.

چرا راه وشهرسازی به بهداشت پایانه کامیون دارن اسلام اهمیت نمی‌دهد؟به گزارش خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی  باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس‌های مکرر یکی از کامیون داران در خصوص رسیدگی نکردن وزارت راه و شهرسازی به بهداشت پایانه های توقف کامیون ها گزارشی را تهیه کردیم.

یکی از کامیون داران در گفت و گو با خبرنگار لطفا تولید گروه اقتصادی شکایتی را در خصوص بی توجهی وزارت راه و شهرسازی درخصوص رسیدگی نکردن به بهداشت پایانه ها مطرح کرد و گفت: حدود چند مدت است که  در این محل حضور دارم اما کسی به موضوع بهداشت کامیون داران رسیدگی نمی کند.

او در ادامه گفت: با توجه به محیط نامناسبی که در این پایانه وجود دارد و کسی به این مورد مهم توجهی نمی کند امکان گرفتن انواع ویروس در این محیط زیاد است.

این فرد کامیون دار در پایان خواستار این شد که تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین راه و شهر سازی به نکات ایمنی و بهداشتی کامیون داران در سطح کشور رسیدگی ویژه ای شود و در شرایط خاص حتی برای کامیون داران الزام استفاده از تجهیزات بهداشتی نیز مقرر شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار