جزئیات ارتقای خودروهای شرکت مرسدس بنز

شرکت بنز اخیرا سیستم جدیدی را بر روی اتومبیل‌های خود سوار کرده مه باعث افزایش قدرت آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های جدید Mercedes-Benz CLA 250e, CLA 250e Shooting Brake و GLA 250e قدرت رانش خود را با افزودن پلاگین هیبریدی افزایش داده‌اندو این خودرو‌ها قرار است تا در بهار امسال برای کشور‌های اروپایی در دسترس قرار گیرند، اما تا به حال هیچ گونه اطلاعاتی از زمان انتشار آن‌ها در آمریکا از شرکت سازنده منتشر نشده است. تمامی این مدل‌ها توسط یک موتور ۱.۳ لیتری اکتریکی با قدرت ۲۱۵ اسب‌بخار همراهی می‌شوند. این خودرو‌ها همچنین گشتاوری مطابق با ۳۲۲ پوند بر فیت را به خود اختصاص می‌دهند. تنها گیربکس قابل استفاده در این خودرو‌ها یک سیستم هشت سرعته است. گفته می‌شود بسته باتری سیستم هیبریدی قدرتی مطابق با ۱۵.۶ کیلووات بر ساعت را ایجاد می‌کند.

مشخصات ارتقای خودروهای شرکت مرسدس بنز

جزئیات خودرو‌های جدید مرسدس بنز

برای اتومبیل CLA 250e شرکت مرسدس بنز زمان تولید کربن دی‌اکسید خودرو را از ۳۷ مایل به ۴۳ مایل ارتقا داده است. قدرت کنترل سرعت و ترمز این اتومبیل نیز از ۳۶ مایل به ۴۲ مایل ارتقا یافته که مقداری از GLA 250e بیشتر به نظر می‌آید. خودروی GLA 250e در این بخش از ۳۳ مایل به ۳۸ مایل افزایش قدرت داشته است. بسته پلاگین هیبریدی اتومبیل الکترونیک مسیر اکزوز‌ها را تا حدی تحت تاثیر قرار داده و باک بنزین را با فضای نصب محور‌ها ادغام کرده است. این امر باعث شده تا فضای لازم برای قرار گیری باتری‌ها فراهم شود. شرکت مرسدس بنز در این باره مدعی است که قالب ایجاد شده تنها میزان کمی از ظرفیت صندوق عقب را کاهش داده است.

مشخصات ارتقای خودروهای شرکت مرسدس بنز

مدل‌های جدید شرکت مرسدس بنز همچنین سیستم مبتنی بر مسیر بنز که داده‌های ناوبری و محدودیت‌های سرعت را ارزیابی می‌کند را دریافت می‌کنند و رانش الکتریکی خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا بهترین استفاده را از فناوری هیبریدی خودرو داشته باشند. رانندگان و خریداران همچنین می‌توانند سیستم حالت رانندگی را بر روی قدرت الکترونیکی خودرو الویت‌بندی کنند. این امر تا زمانی که قدرت باتری به شدت پایین بیاید ادامه دارد و در انتها سیستم به صورت خورکار حال خود را تغییر می‌دهد. بر طبق ادعای شرکت کرسدس بنز، خودرو‌های جدید این کارخانه قادرند تا ۹۰ درصد رفت و آمد شهری و روزانه را با استفاده از قدرت الکتریکی اتومبیل طی کنند.

مشخصات ارتقای خودروهای شرکت مرسدس بنز


بیشتر بخوانید: اقدامات پیام‌رسان‌های داخلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار