زنگ خطر کرونا ویروس در شوشتر به صدا درآمد/ ۴ بیمار دیگر به دام این ویروس افتادند

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه آزمایش ۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در این شهرستان مثبت و قطعی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی کلانتر سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در مجموع از ابتدای ورود کرونا ویروس به خوزستان، تاکنون ۲۰ بیمار مشکوک به ابتلا به این ویروس در بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان بستری شده اند که جواب آزمایش ۱۰ نفر منفی بوده و از بیمارستان مرخص شده اند.

او بیان کرد: نتیجه آزمایش یک بیمار دیگر نیز مثبت بود که پس از بهبود از بیمارستان مرخص شده است.

کلانتر با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در شوشتر مثبت و قطعی شده است، اظهار داشت: حال عمومی این بیماران مساعد است، ضمن اینکه ۵ بیمار دیگر مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان خاتم الانبیا بستری هستند.

به گفته سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر، درمان ۹ بیمار بستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا بر اساس تشخیص پزشکان آغاز شده است.

او ادامه داد: با توجه به مثبت بودن جواب آزمایش کرونای ۴ بیمار در شوشتر در مدت ۲۴ ساعت، صدای آژیر هشدار کرونا ویروس در شهرستان بیشت ر شده است و باید مردم مراقبت‌ها را بیش‌تر کنند.

کلانتر تاکید کرد: مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند و در طول ۱۰ تا ۱۴ روز آینده تا حد امکان از منزل خارج نشوند تا متوجه شویم پیک کرونا به چه سمتی می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.