اقدام تحسین برانگیز پسر نوجوان با دیدن پیرمرد در خیابان!

ویدئویی که در آن یک پسر نوجوان با دیدن یک پیرمرد بدون ماسک، به او ماسک هدیه می کند به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا در جهان نیاز به ماسک و دستکش برای پیشگیری از این بیماری افزایش یافت. مقامات بهداشت چین به دلیل دوران نهفتگی این بیماری از همه شهروندان این کشور خواستند تا در صورت امکان از ماسک استفاده کنند.

در حالی که در چنین شرایطی جان بسیاری از افراد در خطر قرار گرفته بود دوباره و مانند همه برهه‌های حساس گذشته دو نوع رفتار و منش متفاوت در میان جوامع مختلف بروز کرد. در حالی که برخی از سودجویان مثل همیشه فرصت را مناسب دیده و با احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان دست به تجارت مرگ زدند، اما در میان بودند انسان‌های بزرگ منشی که به داد همنوعان خود شتافته و بین آن‌ها ماسک و دستکش توزیع کردند. مانند اقدام انساندوستانه یک پسر نوجوان چینی که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

 این پسر نوجوان پس از آنکه متوجه پیرمردی شد که بدون ماسک در خیابان مشغول جمع آوری ضایعات پلاستیکی است به او یک ماسک هدیه کرد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است اقدام انساندوستانه این پسر را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو او پس از پیاده شدن از موتورسیکلت به سمت سطل آشغال خیابان حرکت می‌کند تا یک بطری را داخل آن بیندازد. این پسر هنگامی که متوجه می‌شود مرد اسلخورده مشغول جمع آوری ضایعات پلاستیکی است بطری را به او می‌دهد.

در لحظه‌ای که این نوجوان بطری را به پیرمرد می‌دهد متوجه می‌شود که او ماسکی بر صورت خود نزده است. او بلافاصله به راننده موتورسیکلت که احتمالا از آشنایان او بوده مراجعه کرده و از وی یک ماسک می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد که این پسر دوباره نزد مرد سالخورده بازمی گردد و خود او ماسک را به صورت پیرمرد می‌زند. مرد سالخورده که از این عمل انساندوستانه پس نوجوان خوشحال شده است با تکان دادن دستش از او تشکر می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها این اقدام زیبای پسر نوجوان را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کروناویروس ، چین ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهدی
۲۱:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
zaral
۱۶:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اینم انسانیت