آیت الله طباطبایی:

ترامپ به هر کشوری پا می‌گذارد آن جا را فاسد می‌کند/ محکومیت جنایت علیه مسلمانان هند

نماینده ولی فقیه در سوریه سفر اخیر ترامپ به هند را مرتبط با کشتار مسلمانان هندی دانست.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها برگزار شد، با تبریک ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام، نصرت و یاری امام را نشانه ایمان دانست و افزود: نصرت، ولی و دفاع از امام مخصوص زمان خاصی نیست و در همه زمان‌ها مستمر است.

او با اشاره به در پیش بودن وفات حضرت زینب سلام الله علیها، عنوان کرد: حیات حضرت زینب (س) سرشار از توحید و ذوب در ولایت بودن است که اوج این ولایت مداری حضرت عقیله، نصرت ویاری کامل ایشان نسبت به امام زمان خود است.

نماینده ولی فقیه در سوریه ادامه داد: ما از حضرت زینب این درس را می‌گیریم که باید از دین و از ولی دین حمایت کنیم و او را یاری کنیم.

آیت الله طباطبایی تاکید کرد: دفاع از مسلمانان مظلوم هند، فلسطین، لبنان، یمن، بحرین، میانمار و دیگر مظلومین عالم وظیفه همه ماست.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره جنایات افراط گرایان در هند علیه مسلمانان هندی، اظهار کرد: ما این جنایات علیه مسلمانان هند را محکوم می‌کنیم و دولت هند باید جلوی این کشتار وحشیانه را بگیرد تا بیش از این بین مسلمانان جهان منزوی نشود.

او سفر اخیر ترامپ به هند را مرتبط با کشتار مسلمانان هندی دانست و افزود: ترامپ به هر کشوری پا می‌گذارد آن جا را فاسد می‌کند.

آیت الله طباطبایی در پایان خطبه‌های خود با اشاره به ویروس کرونا که بسیاری از کشور‌های جهان را درگیر کرده است همگان را به رعایت بهداشت و همچنین توسل به اهل بیت علیهم السلام برای رفع این بلاء دعوت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار